Wednesday, October 26, 2005

hari raye...............



selamat hari raye...utk semua...
raye dah makin hampir....tp, taun nie aku rasa cam lain sikit la...
raye taun nie..aku tak seglamour taun2 lepas...heboh ngan bagai kad raye aku dpt...
ehehehe..taun lepas keglamouran aku dah berkurang..tp, taun nie lebih lg kurang...
ahakss! saham dah makin hilang ma...whatever, aku tetap happy n happy...
biar la keglamoran aku hilang drp mereka..tp, tidak pd suami ku..dan anak umie...
aku rasa lebih bahagia dan puas dgn apa yg aku ada kini..
syukur Ya Allah..kerana aku masih dpt bersama mereka, suami, anak dan ibu bapa dan keluargaku ..menyambut hari raye bersama...
taun nie gak..merupakan taun pertama aku beraya bersama put3 hatiku...
indahnya aku bayangkan..Ya ALlah moge kebahagiaan ini dpt menemani kami selamanya...
Amin Ya rabbal Alamin....

No comments: