Wednesday, February 09, 2011

coretan bosan ku..

salam all..
hari nie, baru la sempat daku nak menjengah blog dan beronline sebentar..
beberapa hari ni, sgt la busynye..
entah apa yg busy pon tak tau la nak citer...
yg pasti ader jek keje yg sdg dikejarkan due datenye..

sementara merehat2kan diri di waktu2 lunch ni..
dptlah daku menconteng2 blog ku ini...

terasa bosan jek dgn rutin harian ...huhuhu
rutin yg hari2 sama..huhuhu...
bgn pg..keje...
balik keje..tido..
bgn ..keje..
balik keje...
huuhuhu...

apa yg buat aku tak bosan yerk..??

entahlaa..
tak reti la nak citer..
mgkn sbb tgh bosan..

lain kali story la yerk...
da.......

4 comments:

Ena said...

salam..

alahai.. mood kebosanan yeh!
biasa la.. ena pun kdg camtu jugak.. bila datang mood bosan tu memg nak wat apa pun bosan.. haihhh!!

Positive Girl said...

akak nk hilangkan bosan ye? jemputlah dtg ke blog saya. Saya ada mcm2 cite...http://pengurusankewangancarasaya.blogspot.com atau http://tips-tipskecantikancarasaya.blogspot.com.

balqishDESIGN said...

salam. kite jangan lah bosan sebab tu ialah tenaga negatif. tenaga negatif buatkan seorg dari hebat, jadik tak hebat. chaiyok!!!! anyway, sudikan diri dtg ke blog untuk tips hiasan dalaman dari seorg profesional.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)