Monday, October 24, 2005

persiapan raye....lagi 10 ari nak raye..

assalamualaikum...ari nie monday....lagi 10 hari akan menyambut syawal...persiapan utk hari raye tak byk mana..cume sabtu ari tuh...umie dan daddy dah prepair beli baju raye utk puteri..uiiiihh makngaiihh!!!baju adik nye harga,...ngalahkan baju umie n daddy ....hehehehe..raye sakan anak umiee laa gitu...ahakss..semua baju put3 umie yg pilih...daddy jeling dr jauh jek..hehehehe...tlg umie pilih...angguk2 geleng2...whatever,...taun nie raye we all semua paakai sedondon..warna hijau pucuk pisang...cun la kot...ehiksss ! segan nak puji diri sendiri la plak..kang di cop perasan plak...baju daddy n umie..beli jek..baju adik, hantar tempah...kat autie t.mas...hehehe auntie tuh cam dah tau jek...buat baju adek selalu free die bg..maklumlah pelanggan tetap! ....put3 nye baju raye selai jek tempah baju kurung lain2 semua ala2 melaram gitu..! dgn gaun jeans la...skirt la...eheeehehe meletop anak umie ! ahakssss...

baju umie n daddy baru beli yg basic jek..ahakss..daddy baju melayu..umie, baju kurung...ayu2 gitu!
utk mak kat melaka n kedah ..2 2 kami dah belikan baju...cume utk kaum bapa shj belom sempat lagi nak membelikan ...tgk la esok luse ke..ingat nak carik gak..bkn apa, utk mak n abah kat kedah tuh..kene beli cepat skit..coz nak kirim kat kak long bawak balik raye nie..maklumlah taun ni kami beraya kat kg aku...at least dpt la mak n abah beraya ngan baju pilihan kami..
ahakss..
dr atas sampai bawah nie..aku dok citer pasal baju jek..pasal lelain tak masuk pon ek...baru aku pasan..mana taknye...yg lain mmg betul2 lom prepair pon..ahaksss!
kuih muih aku rasa nak buat gak lagi seari 2 nak raye,..yg lain rasanya aku harusssss beli shj!!
ehehehe......
whatever, utk korang semua...'selamat menyambut lebaran'......pd semua kengkawan aku...maklumlah aku tak menyempat nak pos kad raye,...(psst..kat hb pong lom bg lagi...n hb pong cam lupe jek nak bg aku :P)
kpd sesapa yg dah kim kat aku kad raye tuh...time kasih byk2...aku pong nak ambil kesempatan minta ampun maaf..kalau ada tersilap kata budi pekerti..harap di maafkan...
raye nie, kalau sudi..jemputlah kerumah..:)
n one more thing!...lagi 10 ari nak pose..marilah kita sama2 rebut malam lailatul qadar....mana tau antara kita nie ada yg bernasib jumpe...wallaualam...yg penting pahala amal ibadatnya berlipat ganda berbanding malam lain...insyaAllah...

No comments: