Monday, October 03, 2005

letihnye....

assalamualaikum...
haiyakkk!!!! letihnye ari nie..tak larat rasanya badan nie...makin nak puasa makin layu plak aku niee...
semalam kol 11 lebih baru sampai rumah...dr jb..
hantar adik aku berpindah ke sana...letih amat, dr pg sampai ptg ..dlm kereta jek...put3 aku pun sama meragam letih...maka, makin letih laa umienyaa...ahakss
hb driving masa pergi dan balik..sian gak aku nengok hb nye muke yg sama layu cam aku...dgn sama2 layu gitu, aku sempat mengoffer diri utk drive...tp, ditolak oleh hb..ahaksss
mungkin tak yakin sbb tgk muke aku yg sememeh nih...ngeh ngeh ngeh..

whatever...ari nie aku masuk lambat ke opiss..niat ati nak tidur lama skit...siapkan hb berlepas ke opis...aku plan nak sambung tido balik...tp, angan2 ku hancur musnah bila.. put3 bgn tido...uwaaaaaaaa!!! danial plak sampai, si put3 mcm dah pandai,.nampak abg danialnya sampai terus tergelak2....si abg tak citer pjg,terus naik katil yg aku tgh tido..kuarkan mainan put3 yg aku belikan semalam ...dan bermulalah episod tmn permainan danial dan si put3 kenit...geramnya akuu! tp, apa bole aku buat...keduanya si comel syg...nak tak nak aku terpaksa la bulatkan mata gak..bkn apa , takut si abg tuh bertindak diluar kawalan...kata mak aku pung..blom ada pkiran lg budak2 tuh..apapun dlm keletihan, aku tetap riang melihat keletah keduanya...
lepas 2 2 dah puas bermain, put3 dah merengek nak tido plak..aku tidokan put3..n pass danial kat mak tok nye..call hb minta ambil aku...tak laarat nak dok rumah dah..hati dah teringat2 kat opis...aku nak p keeje la...

No comments: