Thursday, December 07, 2006

REunion

Utk member2 aku ( Pelajar first batch UTM langkawi) yg SETUJU join reunion project yg aku war-war kan tempohari , boleh click pool dibawah utk cdgn tempat dan masa ..minta tolong informkan nama anda di comment ...


Dan sekiranya ada cdgn lain , sila reply pd comment, dan sebaiknya sila inform nama anda sekali ...TQ



Pilih tempat yg korang setuju utk Reunion
Taman KLCC , KL
A FAmosa WAter World, Alor Gajah Melaka
Sunway Lagoon,
Lain-Lain cdgn







TEMPAT dan MASA
10 am 17hb Disember 2006
11 am 24hb Disember 2006
11 am 1hb Januari 2006
lain-lain cadangan



4 comments:

Anonymous said...

ina.... aku nih.... azyta adira bt alias....
aku x kesah memane pung...
janji ko sponsor ek...
ahaks...

Siti 'Alaina Sofni @lovewife said...

ok thanks ita kerana ko org pertama yg inform nama. at least, penambah information aku pasal siapa yg akan pergi,.
whatever, reunion ini utk semua members first batch utm langkawi ..sponser adalah ditanggung bersama , komitmen dr semua adalah perlu.
tq :d

Anonymous said...

hai ina..lama tak jupe yek..agak2 ko masih ingat lagi tak kat aku nih..aku aimi la..nur aimi najua..remember me..

Siti 'Alaina Sofni @lovewife said...

hai aimi najwa..ahakss
rasanya lama sgt aku tak dgr kabar kau..tp, rasanya aku selalu panggey ko najwa jek kan ..uhuhu..
oit..ko diam manjang ekh..windu lak aku kat ko..nant reunion dtg tau ..byk bende mau story ooo..