Saturday, September 10, 2005

YuHHuuuooo!!! toooKK!! TokkKK!! ngeh.. ngeh ...Ngeh ..

Ehiksss!!
Assalamualaikum Pembuka Bicara ....ngeh ngeh ngeh! aceceh!!

hello what's up! kabare? hik hik hik hik...
kenapa agaknya mood aku ari nie..lain mcm jek rasenye...hikhikhik..jap nak rase pala..?????? tak panass laa...hmmm, sat nak rasa tengkuk... uoppsss ok jek ..tak panas gak !!
waaaachaaaa ..aku tak Demam!! seeehatttt !!!
:D :D :D


ok laahh ,..meh nak story sikit...
sebenarnya ari nie hari membosankan aku..maklumlah ari sabtu ..
td aku baru lepas uruskan kakitangan dan urusan bank ...
nampaknya semua berjalan lancar!! yuhuuuOOO...kang dpt Gaji!!

td pg,..aku bgn pg mcm biasa ..6 tepat...
sblm kul 6 ..rasenye dah 4 kali kene bgn gakss.. maklumlah tugas rutin
buatkan susu n salin pampers sikenit sambil keene layan main sat ngan put3 hatiku tuh..kalau tak mesti meraung marah..layan kan ajerr, walaupun umie die layan dlm keadaan mata tertutup,..tergelak2 , tersengih2 gak put3 aku tuh.....hikhikhik..tipah terTipu laa dekk! eke eke eke..

sebenarnya aku tgh lost idea nieh..tak reti apa nak citer..tp, walaumcmanapun..aku tak tau nape..aku rasa rajin nak menaip kat blog ari nih..ehehehhe..gatal benauu rasenye jari nak menaip ..(pinjam bahasa melaka jap) ngeh ngeh ngeh ...
td, sesambil aku bohsan nih..aku merajinkan diri menyusun fail dlm pc aku..
terjumpe plak gambar nih...ehehehe..meh aku tunjuk gaambar sapa nihh...
aceceh..

;;

;;;

;;

;;

;;

;;

;;

..

..


;;

;;

;;

;;

;;

;;

;;

;;

;;

;;


;;


;;


;;

;;


;;



;;


;;

;;



muahahahhahaha!
gempak lah konon aku nihh...hik hik hik









nangis mamat nihh
hik hik hik ...Mawi World !!!! MAwi WOrld!!!

pssstt...sapa peminat MAwi..jom jerit lgg..MAWI WORLD!!!!!

hik hik hik hik hik ....



No comments: