Wednesday, March 07, 2007

Hangin!~

Assalamualaikum..

lama rasanya aku tak ngapdet blog ..bkn kerana busy atau kerana tak sempat..tp, kerana malas utk ngapdet ..hmm..malas amat ...

Ari nie, aku tgh hangin ..baru rajen nak ngapdet...
baru jek masuk opis, dah sampai berita yg menganginkan aku satu badan .....
Dan dengan tiba2 sprt dtg satu kuasa...keberanian aku melepaskan segala yg tersimpan selama ini.., menggigil2 gak badan aku menahan marah ... dan akhirnya keluarlah semua pkara yg aku simpan selama nih pd manusia tu....N sbg pengakhir ayat aku...KO boleh blah skrg jugak kalau kau nak! rasakan ...itu tahap gunung berapi aku betul2 dah meletop ...no slow talk lg,..


Aku nih jenis suka bersabar dan masih boleh tahan sabar, selagi aku mampu utk menahan sabar...
tp, onces aku dah hilang sabar...sorry byk2 ..semua nya isi perutini akan aku keluarkan ..
takde alas2 lagi...bg aku, masa tuh kalau die nak terasa or apa2, biar die rasa dan tau apa yg aku dah simpan selama ni. ..aku mmg dah tak heran lg..n pd aku masa tu,aku tak pk dah apa relation antara aku dan die....

honestly, sbnrnya aku juga takut bila sampai tahap tu, dimana tahap kesabaran aku pada seseorang tu ilang...
takut sgt bila aku bertindak luar jangkaan aku..Ya ALlah jauhkan la ianya berlaku pd org yg aku sygi...

1 comment:

Anonymous said...

Salam.. ada masenyer tahap kesabaran kita akan teruji..sbb tu pepatah mengatakan "KEsabaran ada Hadnya" klu sabar blh menyelesaikan mslh..kiter akn bersabar tp..sekiranya kesabaran kita majin memburukkan keadaan..kiter harus menegakkannya...
Kiter suka laa.. cerita pasal persahabatan tu.. bestnyer kata2 dier.. buatkan kiter menghargai persahabatan yang terjalin anatra kiter............. Ina.