Wednesday, May 09, 2007

Happy Birthday to ME..

HAppy Birthday to me..Hapy birthday to me..happy birthday to me ..happy birthday to me...
ye....!` Ucapan selamat Hari Lahir yang kutujukan utk diri ku sendiri...
hmm..Nothing special today ...itu yg mampu aku ucapkan..
walaupon aku tau hari ini hari yg amat bermakna utk aku..
hari aku dilahirkan ...dr kandungan mak selepas berada 9 bln 10 hari didalam..
maka pd 9 Mei ini la ..aku antara yg beruntung di kurniakan Allah utk sama2 menikmati keindahan dunia ini.....
Kenapa yerk..hati aku terlalu sayu hari ini..sedih sgt ...terlalu sukar utk diluahkan atau diungkapkan...biarlah ia menjadi rahsia hati aku saja..
mendung nye langit diluar ..sesayu hati ku ini..setitik demi setitik air hujan itu turun ..seganding dgn derasan air mata ini mengalir..
Entah la..knp begini aku rasa,...kenapa ini yg kuterima...
Hanya pd ALlah yang punya jawapan ini..aku hanya mampu terus kuat dan teguh bersabar dgn segala yg kuterima ini...
Walau apapun kesedihan yg kuterima dihari bermakna ini..
Kesyukuran yg tak terhingga padaNya tetap kupanjatkan...Kerana aku masih punye peluang utk terus hidup dan bernafas dengan sehat di bumi mu ini Ya Allah...Alhamdulillah
Adakah kesedihan ku ini berpunca dari harapan ku yg menggunung tinggi?
adakah kesayuan yg kurasa ini berpunca dari CInta ku yg terlalu KUkuh dan Jati?
ADakah airmata ini balasan kepada kesetiaan dan pengorbanan ku selama ini?
Hanya Allah yang tahu segalanya ...
Hanya Kau Ya ALlah yg mengerti semua ini..
Kurniakan aku sedikit kekuatan dan ketenangan dalam melalui semua ini...
Amin ..ya Rabbal Alamin..
-->aaarghhhh...Aku mgkn tidak akan rasa sesedih dan sesayu ini, sekiranya aku masih berpengang pd prinsipku ini ..
"...Tak Perlu terus menagih Kasih Manusia.. kerna kasihnya tak pernah kekal lama... bergantung kasihlahterhadap Allah..kerana KasihNya tiadaberpenghujung.....~♥ ♥~~♥ ♥~

No comments: