Wednesday, December 05, 2007

HAppy Anniversary for me n hubby

Selamat hari ulangtahun perkahwinan ku n hb yg ke 4 tahun...pejam celik, pejam celik dah 4 tahun kami melayari bahtera rumahtangga berdua ...4 tahun itulah berbagai dugaan dan cabaran yg telah kami lalui...walaupun kata org 4 tahun itu masih kanak2 lg...tp sedikit sebanyak ianya tetap mengajar kami mengenali diri sbg suami isteri...

rasanya macam baru semalam jek aku dilamar oleh suamiku...mcm baru semalam jek, detik perkenalan kami...aku dingoratnya ..hehehe..

macam baru semalam jek inai dijariku ini ilang...mcm baru semalam jek , aku mendengar sekali lafaz akad diucapkan dr mulutnya ....

walaupun aku tak pernah bermimpi utk menjadi isterinya sebelum ini....tp, aku terlalu menghargai dan bersyukur dilahirkan sebagai isterinya...

Aku tak pernah bermimpikan menjadi permaisuri didalam istananya....namun, aku berbangga kerana mampu menjadi ratu dihatinya..

Suamiku, aku terlalu menyayangi dirimu ...dan terlalu berharap agar aku terus menjadi satu-satunya ratu yg kekal dihatimu...

terima kasih atas segala kasih sygmu dan pengorbananmu pada diriku...Moge Allah memberkati keluarga kita hingga ke akhirnya nanti...

No comments: