Tuesday, January 17, 2006

selamat tahun baru...

huhu...salams all...aku mulakan ucapan dgn mengeluh??????????????

begitu lama rasanya aku tidak mengupdatekan blog kesygnku ini...
entah kenapa aku pun tak tau..tp yg pasti aku terlalu malas utk menaip...
hari ini dah masuk 17/1/06...baru aku tergerak nak menaip ...itu pun aku rajinkan jari jemari ku ini jua...ikutkan terlalu tidak bersemangat ...kenapa yerk aku begini...

entah laa...tiba2 hati aku ni rasa terlalu sunyi dan terlalu lemah utk meneruskan perjalanan kedepan...waduh,..jika aku tidak mau kedepan...adakah bisa aku berundur kebelakangan...pusingkan bdn dan jln menoleh kebelakang?? atau tak perlu berundurkan posisi bdn hanya kaki saja bergerak mengundur kebelakang??....
huhu...aku mengeluh lg....

aku tak tau mengapa aku begini..hilang sudah semangat diri...hilang sudah angan2 dan cita2 ku ...hilang atau lemah ??????????????? aku tak tau...

tahun baru kusambut dgn hambar sekali...apakah cita2 dan angan2 ku utk menempuh hari2 kedepan utk tahun ini????????????????
huhu...biar aku fikirkan nant ...

adios~~

No comments: