Thursday, June 04, 2009

TBL CONTEST





TBL contest punye pasal...

huhu..pepagi ari nak g keje, sanggup aku mintak tlg hubby amikkan picture dulu...dgn penuh sarat tgn dgn berbagai bekalan anak..huhu ignorekan jek apa kalian nampak ditgn ku itu..

yg penting aku perlu update blog utk Tbl contest..ehehe semangat waja sungguh...

update my menu semalam..

pg: nescafe o...

tghari: nesacafe 0..pg td nye tak habih..+kuih samosa kentang 3 keping singgit..

ptg: capati 2 keping + teh tarik 1 cawan --(mamak kedai)

malam: susu uhl tanpa lemak 1 cwn...cucur ikan bilis 3 ketul ..

berat badan:...lom timbang lg ..aku try update berat esok slps membeli timbang petang ni..

hihihi..

4 comments:

Unknown said...

tbl contest?
utk ape..nak kuwuskan badan kerh..
aih..
jgn la smpai x makan..
kang ade gak pengsan..
heh...

lovewife said...

tunggu dan lihat shj..jgn byk komen okeh!

Unknown said...

love..lain muka ko....nampak kurus dari sebelum nieh...anyway teruskan usaha dan rajinkan hapdet....nasihat aku..jangan tak amik karb langsung... kalau ko leh tukar regim makan...try makan 5 kali sehari...

Siti 'Alaina Sofni @lovewife said...

thankss aa melati..aku tgh try ni ..eehehe